سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

گردهمایی کسب و کارها در همایش بزرگ گردشگری هوشمند "کیش تاک" منطقه آزاد کیش

گردهمایی کسب و کارها در همایش بزرگ گردشگری هوشمند "کیش تاک"
  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - همایش گردشگری هوشمند کیش تاک با محوریت آینده پژوهی کسب و کارها در عصر هوش مصنوعی در کیش آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این همایش که با حضور سرپرست معاونت گردشگری و سرپرست روابط عمومی و اموربین الملل این سازمان، روسای نهادها و ادارات، اعضا و نمایندگان جوامع و اصناف و فعالان گردشگری و اقتصادی جزیره کیش برگزار شد مهدی ذوقی گفت: تمامی سازمانها، سیستم هایی متاثر از محیط و پیرامون خود هستند و هرگونه تغییر در نگرش ها و تکنولوژی ها در حوزه منابع انسانی در رویکرد، عملکرد و نتایجی که منتج به بقای سازمان می شود موثر هستند.
سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش افزود: گردشگری موضوعی است که شاخ و برگ های آن به خارج از اقلیم و محدوده مرزها متصل می شود و از کشورهای دیگر و محیط اطراف تاثیر پذیری دارد لذا تغییرات مدیریتی و کسب وکار در کشورهای دور ونزدیک بریکدیگر تاثیر دارد.
وی در ادامه اظهار داشت: به همین دلیل نیاز است به روز باشیم به ویژه در موضوع منابع انسانی که در هرم تخصصی با رشد از سطح پایین و میانی به سطح بالاتر مواجه است و به زودی با تغییرات تکنولوژی، پرسنلی خواهیم داشت که بیشتر نگاه خلاقانه دارند که باعث می شود سازمان ها چابک تر و منعطف تر شوند.
ذوقی تصریح کرد: آماده سازی سیستم ها در حوزه های منابع انسانی و استراتژیک نیاز امروز کشور است و برگزاری این همایش ها زمینه به روز رسانی علمی را برای کسب و کارها فراهم می کند . کسب و کارها اگر از هوش مصنوعی و تکنولوژی ها و متدهای جدید در مسیر کاری خود استفاده نکنند محکوم به شکست هستند.
کتایون اجتهادی دبیر برگزاری این همایش نیز ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این همایش به تبیین برنامه های پنل های تخصصی این رویداد پرداخت.
وی افزود: ارتقاء برند کیش و تبدیل کیش به محلی برای برگزاری رویدادهای ویژه از جمله اهداف این همایش است و تلاش می کنیم مطالبی که دراین همایش و پنل ها ارائه می شود قابلیت اجرایی داشته باشند.
گفتنی است هوش مصنوعی و موانع آن، مسیر گردشگری هوشمند، الزامات شهر هوشمند، آینده پژوهی هوش مصنوعی، تحول در پلتفرم های گردشگری، اکوتوریسم و توسعه پایدار، گردشگری نجوم و پلتفرم های گردشگری سلامت، موضوع پنل های تخصصی این همایش هستند.
شایان ذکر است سرفصل های در نظر گرفته شده برای این همایش شامل انقلاب صنعتی پنجم، راه اندازی و توسعه کسب و کار، چالش های منابع انسانی و نقش آموزش در توسعه سرمایه انسانی، تحول دیجیتال، خلاقیت و نوآوری و مدیریت استراتژیک است که تا 27 مهر در کیش ادامه دارد و حضور عموم علاقمندان برای شرکت دراین همایش وپنل ها آزاد است.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/758469/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

اضافه‌کردن لوگو شرکت به صفحه تماس آیفون؛ قابلیت جدید iOS معرفی شد

دبران، ستاره ای که به سرعت از ما فرار میکند

سرویس اشتراکی یوتیوب پریمیوم لایت احیا شد

لحظه اتصال فضاپیمای استارلاینر به ایستگاه فضایی بین المللی

سامسونگ چند ماه پس از عرضه گلکسی رینگ، ویدیو جعبه‌گشایی رسمی را منتشر کرد

دنباله‌دار زیبای سوچینشان اطلس

تصویر واقعی اوپو Find X8 در کنار آیفون 16 پرو فاش شد

مدل ویژه گلکسی زد فولد 6 احتمالا هفته آینده رونمایی می‌شود

پیام‌آوران ایثار مروّج سیره شهدا هستند

دیدار سرپرست بنیاد شهید آذربایجان شرقی و نماینده تبریز در مجلس با یک جانباز دفاع مقدس

تقدیر از برترین‌های طرح شاهد استان همدان

مسئولان بنیاد استان قزوین با 102 خانواده شاهد و ایثارگر بخش محمدیه دیدار کردند

گلکسی A36 سامسونگ برای اولین‌بار با اندروید 15 رؤیت شد

بازی/ DomiNations؛ ملتی را به امپراطوری برسانید

متا گروهی از کارمندان اینستاگرام و واتساپ را اخراج می‌کند

جزئیاتی درباره شهاب‌سنگ رونمایی شده و تایید آن از سوی 3 کشور

برگزاری جلسه شورای راهبردی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی هوایی و صنعت هوانوردی ایران در کیش

رونمایی از شهاب سنگ 100 کیلوگرمی در برج آزادی

32 هتل در کیش موفق به دریافت گواهینامه استاندارد آسانسور شدند

مدیر ارشد کارکنان اپل پس‌از 20 ماه این شرکت را ترک می‌کند

مدیرعامل آنر اولین تصاویر رسمی گوشی مجیک 7 پرو را منتشر کرد

تشدید نظارت بر نانوایی های کیش